При визначенні профілю подальшого навчання у школах потрібно насамперед побудувати систему діагностики. При формуванні 8-х допрофільних і 10-х профільних класів необхідно надати психолого-педагогічну допомогу учням у прийнятті рішень щодо вибору профілю навчання і створити умови для готовності підлітків до соціального, професійного і культурного самовизначення.
Як робити це в школах за відсутності психологів? Чи не в цьому проблема визначення профілю подальшого навчання?Додано (15.02.2013, 16:55)
---------------------------------------------
При визначенні профілю подальшого навчання у школах потрібно насамперед побудувати систему діагностики. При формуванні 8-х допрофільних і 10-х профільних класів необхідно надати психолого-педагогічну допомогу учням у прийнятті рішень щодо вибору профілю навчання і створити умови для готовності підлітків до соціального, професійного і культурного самовизначення.
Як робити це в школах за відсутності психологів? Чи не в цьому проблема визначення профілю подальшого навчання?