Комплект навчально-методичних посібників для вчителя і учнів, словники, довідники, розмовники.
Добірки і картотеки навчального обладнання, наочності, індивідуальних завдань, контрольних робіт, розроблених тематичних атестацій за рівнями, тестові завдання, лінгвокраїнознавчі матеріали.
Спеціально підібраний книжковий фонд (книги для позакласного читання, журнали і газети іноземною мовою).
Набір географічних карт тих країн, мови яких вивчаються.
Аудіо та відеотека навчального і лінгвокраїнознавчого матеріалу.
Аудіо та відеоапаратура.
Електронні носії з навчальними програмами, підручниками, розвиваючими іграми тощо.
Для початкової школи обов’язково повинен бути куточок вивчення іноземної мови, оформлений з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярів, якщо уроки для них не проводяться у кабінеті іноземної мови.
Стенди та кабінетна наочність повинні мати динамічний характер, що сприяло б мотивації навчання, творчому осмисленню та ефективному засвоєнню навчального матеріалу, висвітленню навчальних досягнень учнів (проектні роботи, основні тези з вивченої теми для групової роботи, зразки виконання творчих завдань, портфоліо для молодших школярів типу “Сьогодні я можу”, “”Коли я читаю, я можу...”, “Моє улюблене слово сьогодні” тощо).