•
Опрацювати
фахову літературу щодо особливостей адаптаційного періоду пʼятикласників.
•
Здійснювати
співпрацю з класними керівниками 4 класів, вчителями-предметниками, практичними
психологами з питань наступності у навчально-виховному процесі.
•
Координувати
роботу учасників навчально-виховного процесу по якісному впровадженню
Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти у 5 класі.
•
Організовувати та
проводити колективні творчі справи, направлені на згуртування дитячого
колективу. Якомога більше часу проводити з класним колективом.
•
Розвивати почуття колективізму через спільну турботу
про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у заходах). Вчасно й мудро підтримувати дитячу активність.
•
Забезпечувати
впровадження активних форм роботи з метою покращення неформальних відносин.
•
Впроваджувати
ідеї гуманної педагогіки у виховну
діяльність. Пам’ятати,
що діти потребують розуміння, турботи,
допомоги у вирішенні проблем.
•
Здійснювати індивідуальний
підхід у виховній діяльності, що ґрунтується на вивченні можливостей та потреб
кожної дитини.
•
Здійснювати
психолого-педагогічну просвіту батьків.
•
Ретельно готуватись до батьківських зборів,
лекторіїв
(всеобучів), проводити сімейні вечори, активно
залучати батьків і вчителів-предметників до життя класу.