Грамота і розвиток мовлення
1. Демонстраційні матеріали:
-
дошки звичайні,
магнітні;
-
набірні полотна;
-
каси букв, цифр;
-
набори друкованих рукописних букв, карток із зображенням
звуків голосних
та твердих і м’яких приголосних;
-
набори складів, графічних моделей, звукових моделей:
слів,
звукових моделей слів: двоскладових, трискладових;
-
таблиці: променева (утворення складів), синтетична
таблиця
складів;
-
таблиця «Звуки –букви» (букви, якими позначаються голосні
звуки)
-
демонстраційні малюнки,
іграшки із зображенням тварин,
муляжів
овочів, фруктів тощо.
-
картини з розвитку
мови ;
-
словники;
-
тексти для додаткового читання.
2. Індивідуальні дидактичні
матеріали
-
«Післябукварик» (посібники з читання);
-
каси букв;
-
картки для розчитування (букв, складів);
-
зошити для
друкування, замальовки;
-
моделі для позначення звуків.
Математика
1.Демонстраційне обладнання
-
каса цифр;
- рахівниця;
-
математичні знаки :<, >, =,
-, "x”;
- демонстраційна лінійка над дошкою (для лічби);
-
різноманітний ілюстрований матеріал (фігурки тварин, зображення
овочів,різновидів транспорту тощо);
-
геометричні фігури (різні за кольором, величиною,
плоскістю і об’ємом);
-
квадрат Воскобовича;
-
танграми;
-
таблиці-лабіринти, таблиці Шульте, таблиці для
логічних вправ, таблиці для порівнянь
«Чим схожі?», «Чим відрізняються?»;
-
таблиці для складання задач.
2. Індивідуальні дидактичні матеріали
- математичні набори;
-
комплекти по 10-12 фігурок (зайчики, білочки, морква,
грибочки,
вовчики тощо )
-
лінійки, трафаретні лінійки, лінійки для моделювання
складу
числа;
- різноманітний лічильний матеріал (палички,
ґудзики, квадра-
тики, тощо);
-
будинки, круги, ялинки для відтворення складу
числа;
-
олівці
прості, кольорові, фломастери;
-
зошити з друкованою основою.
|