Головна » 2013»Жовтень»3 » Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів
13:19
Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється без балів (вербально): у 1-му класі та в Ісеместрі 2-го класу з усіх предметів інваріантної складової; у 1-4 класах із предметів інваріантної складової: "Сходинки до інформатики", "Музичне мистецтво", "Образотворче мистецтво", "Мистецтво", "Основи здоров"я", "Фізична культура" (1-2 класи -2013-2014 навчальний рік, 3 класи - з 2014-2015 навчального року, 4 класи - з 2015-2016 навчального року); у 1-4 класах з предметів варіативної складової.
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12-ти бальною шкалою: у ІІ семестрі 2-го класу та в 3-4-х класах з предметів інваріантної складової освітніх галузей "Мови і літератури", "Математика", "Природознавство", "Суспільствознавство" та предмета "Трудове навчання".
Як виставляти оцінку за ведення зошита і які критерії при цьому слід враховувати?
Оцінювання за ведення зошитів з мов та математики здійснюють без балів (вербально) - у 1-му класі та у І семестрі 2-го класу; за 12-ти бальною шкалою оцінювання - у ІІ семестрі 2-го класу та у 3-4 класах. Виставляють її раз на місяць в окремій колонці журналу без зазначення дати і враховують як поточну до найближчої тематичної. Виставляючи оцінку за ведення зошита, слід враховувати такі критерії: наявність усіх видів робіт, грамотність, охайність, уміння правильно оформляти роботи (дотримання вимог орфографічного режиму).