Головна » 2012»Листопад»27 » Класному керівнику про визначення стосунків з класним колективом
18:27
Класному керівнику про визначення стосунків з класним колективом
Анкета «Класний керівник очима учнів»
Мета: визначити ставлення учнів до класного керівника для вибору найбільш оптимальної педагогічної позиції.
Інструкція: класний керівник просить учнів відповісти на запитання анонімної анкети, пояснює, що їхні щирі відповіді допоможуть йому більше дізнатися про клас, знайти спільну мову з дітьми та уникнути проблем у спілкуванні.
1. З яким настроєм ви йдете в школу? а) з радістю, охоче; б) байдужістю; в) передчуттям неприємностей; г) з думкою: «Скоріше б це скінчилося». 1. Якщо у вас трапляються шкільні неприємності, хто найчастіше є цьому причиною? а) учителі; б) класний керівник; в) однокласники; г) адміністрація школи; д) інше (вкажіть). 2. Якою, на ваш погляд, має бути роль класного керівника? а) друга мама; б) старший товариш; в) наставник, порадник; г) контролер успішності учнів та їхньої дисципліни. 3. Які повинні бути риси характеру в зразкового класного керівника? (Напишіть.) 4. Які стосунки вам хотілося б установити із класним керівником? (Напишіть.) 5. Чого не повинен робити класний керівник? (Напишіть.) 6. Яке почуття у вас викликає ваш класний керівник? (Напишіть.) 7. Як часто виникають у вас конфлікти з класним керівником? а) часто; б) рідко; в) ніколи. 9. Що спричиняє виникнення конфліктів з класним керівником? а) поганий характер класного керівника; б) поганий характер класу; в) зовнішні обставини. 10. Ви здійснили поганий вчинок (розбили вікно, зіпсували меблі, нагрубили вчителеві). Якої реакції свого класного керівника ви очікуєте в цьому випадку? а) класний керівник суворо покарає вас; б) зробить вигляд, що хоче захистити; в) зробить вигляд, що не помітив того, що відбулося; г) буде захищати вас від докорів адміністрації; д) скористається нагодою щоб вас принизити. 11. Ви знову завинили. Якої реакції від учителів ви очікуєте у цьому випадку: а) вони в усьому розберуться й вчинять по справедливості; б) дадуть гарну, дружню пораду; в) прочитають довгу нотацію; г) викличуть на педраду до директора школи; д) викличуть батьків до школи. 12. Ви вважаєте, що ваш клас: а) згуртований і дружний колектив; б) колектив, що складається з кількох груп; в) кожний живе сам по собі. 13. Як часто у вашому класі проводяться цікаві розважальні заходи? а) часто; б) рідко; в) не проводяться зовсім. 14. Чи можна сказати, що вам пощастило з класом? Чому? (Напишіть.) 15. У яких класних заходах ви б охоче брали участь? а) бесіди на цікаві й важливі життєві теми; б) походи, екскурсії, поїздки по цікавих місцях; в) трудові справи; г) колективні заходи з батьками (вікторини, свята, спортивні розваги тощо); д) інше (вкажіть). 16. Що б ви порадили своєму класному керівникові? (Напишіть.)