Анкета «Готовність учителя до інноваційної діяльності»
Анкета «Готовність учителя до інноваційної діяльності»
1. Чи завжди Вам цікаві новації та експерименти в педагогічній діяльності? 1) так; 2) ні; 3) не впевнений.
2. Скільки разів у минулому навчальному році Ви пробували застосувати які-небудь новинки у своїй роботі? 1) жодного разу; 2) 1-5 разів ; 3)6-10 разів; 4)11-20 разів.
3. Назвіть 2-3 основні причини, які гальмують упровадження нових педагогічних ідей і технологій? 1) недостатнє матеріальне забезпечення; 2) надмірна насиченість матеріалу ; 3) психологічна неготовність учнів до сприйняття інновацій; 4) поспішне впровадження; 5) консерватизм в освіті; 6) погане володіння комп'ютером; 7) нестача часу; 8) не досконале знання психології дитини.
4. Чим для Вас приваблива інноваційна діяльність? 1) розвиває інтерес учнів до вивчення предмета; 2) можливість вчителю проявити себе; 3) можливість запроваджувати нові методи і форми роботи з дітьми; 4) бажання дізнатися щось нове.
5. Назвіть внутрішні протиріччя, що заважають створенню нового: 1) невпевненість у позитивному результаті; 2) заважають сумніви, чи зможу я бути успішним з інноваційній чи експериментальній роботі; 3) ніхто не зважає на додаткові витрати часу й сил для роботи по-новому; 4) немає впевненості, що нове буде краще старого; 5) нічого.
6. Які нові педагогічні технології Ви могли б застосувати за сприятливих умов? 1) проектні технологи; 2) особистісно-орієнтоване навчання; 3) інтегроване навчання; 4) випереджальне навчання; 5) інше.
7. Якими діагностичними методиками Ви володієте вільно? 1) тестовими; 2) анкетування; 3) спостереження; 4) презентації.
8. Якими ознаками готовності до створення новацій Ви володієте? 1) прагнення пізнати нове; 2) бажання експериментувати; 3) креативність; 4) попередній досвід з упровадження технологій.
9. Чому Ви віддаєте пріоритет у цілях і цінностях життя? 1) здоров'ю; 2) можливостям самовдосконалюватися; 3) сімейному добробуту; 4) цікавому колу надійних друзів.
10. Що ви вважаєте головною складовою успіху? 1) впевненість у собі; 2) чітке бачення мети; 3) самомету, наполегливість; 4) пошук та внесення новизни.