Відділ освіти Маньківської РДА - РПМПК


Вівторок, 28.03.2017, 01:24
Вітаю Вас Гість | RSS
  Відділ освіти Маньківської районної державної адміністрації
Головна РПМПКРеєстраціяВхід
Меню сайту
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Хто на сайті

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Форма входу

29 листопада 2016 року відбувся семінар на тему: «Гіперактивний розлад з дефіцитом уваги у дітей». У роботі семінару взяли участь консультанти РПМПК, практичні психологи та логопеди. З доповідями та відеопрезентаціями виступили завідувач РПМПК С. Горобець, консультанти

Т. Левченко та Г. Гончарук, методист відділу освіти А. Мартинова.

            Проблема допомоги дітям із гіперактивним розладом і дефіцитом уваги набирає дедалі більшої актуальності. Часто цей розлад є причиною звернення до психолога батьків і педагогів. Тому у виступах було розкрито причини виникнення гіперактивного розладу з дефіцитом уваги у дітей, розглянуто питання діагностики цього виду порушення, запропоновано різні способи та методи корекції розладу, а також орієнтовну програму для роботи з дітьми, які потребують допомоги. 

Висвітлено питання медичного забезпечення та соціальної адаптації осіб з епілепсією. Звернено увагу на те, що у контексті змін до вітчизняного законодавства у частині інклюзивної освіти приділено увагу педагогічному супроводу таких дітей.

На завершення семінару відбувся обмін думками  та індивідуальні консультації

 

       


 

 

 

 

 


 

Круглий стіл "Комплексний підхід у психолого-медико-педагогічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами" 

 Круглий стіл практичних психологів, соціальних педагогів, учителів індивідуального навчання та логопедів

Семінар практичних психологів та логопедів "Психолого-педагогічний супровід дітей із розладами спектра аутизму в освітньому просторі"

План семінару

 

 

            27 січня у відділі освіти проведено семінар  на тему: «Інноваційні підходи до організації навчання  дітей з вадами опорно-рухової системи».

         Метою і завданнями семінару стали підвищення ефективності корекційно-розвивальної, реабілітаційної роботи та сприяння активізації навчально-виховного та корекційного процесу в дитячих та загальноосвітніх навчальних закладах з дітьми, які потребують не лише знань, а й величезного терпіння, любові, складної і клопіткої праці.  

           Учасниками семінару стали соціальні педагоги, психологи, учителі  індивідуального навчання та логопеди

       До участі у семінарі в якості доповідачів  були запрошені  Школенко І. В., дитячий лікар-невролог, Заверуха Т. О., психолог реабілітаційного центру. Вони розкрили питання психофізіологічних особливостей дітей з порушенням опорно-рухового апарату і зазначили, що фізична реабілітація – важлива складова лікувального процесу дитячого церебрального параліча в умовах реабілітаційного центру. Аби лікування було дієвим, необхідно до нього підходити комплексно.

        Завідувач РПМПК Горобець С. С. відмітила, що у процесі гуманізації та підвищення якісного рівня функціонування освітнього простору країни актуальними стають питання, пов’язані з особливостями форм і змісту навчання дітей з вадами психофізичного розвитку в закладах освіти. Однією з таких форм є інклюзивна форма навчання, яка забезпечує право кожної дитини навчатися в загальноосвітньому закладі за місцем проживання із забезпеченням усіх необхідних для цього умов.  Інтеграційні процеси, що відбуваються у навчанні дітей з психофізичними порушеннями, передбачають суттєві зміни в організації навчання дітей із церебральним паралічем та іншими порушеннями опорно-рухового апарату. Для побудови навчального процесу з таким дітьми  необхідне відповідне пристосування  шкільного інтер’єру. У виступі було вказано на головні завдання у навчанні хворих дітей в умовах сім’ї, адже наразі ми поки-що таких дітей зі складними вадами розвитку, в силу різних обставин, навчаємо індивідуально (у школі, вдома, в реабілітаційному центрі).

        Серед виступаючих досвідом роботи ділилася Левченко Т. П., практичний психолог, консультант РПМПК, яка звернула увагу на просторовий розвиток дитини із ДЦП, адже від нього залежить розвиток мислення, слухової і зорової уваги.

          Монько Н. В., корекційний педагог, консультант ПМПК, ознайомила учасників семінару із процесом формування «розумних»  емоцій і зі способами корекції недоліків емоційно-вольової сфери дітей із інтелектуальною недостатністю.

       Про форми роботи з батьками дітей, які мають порушення у розвитку , поділилася досвідом практичний психолог Молодецької ЗОШ Загоруйко Н. В., яка відзначила, що допомога близьких, підтримка, здоровий психологічний мікроклімат у родині є запорукою гармонійного розвитку  хворої дитини.

       Учасники семінару звернули увагу на те, що важливим етапом у спільній роботі є раннє виявлення дітей з особливими потребами, всебічне вивчення їхніх потенційних можливостей та надання системних навчально-корекційних послуг.    


 

„Психолого-педагогічна реабілітація дітей із особливими потребами „ – методоб’єднання психологів, соціальних педагогів, учителів індивідуального навчання та логопедів

„Психолого-педагогічна реабілітація дітей із особливими потребами „ – методоб’єднання психологів, соціальних педагогів, учителів індивідуального навчання та логопедів

„Нові підходи до надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими освітніми потребами” – семінар-практикум для логопедів, практичних психологів

Психолого-педагогічне вивчення дітей на засіданні РПМПК з участю консультанта ОПМПК           Кутової О. М.


Діяльність


Завдання районної ПМПК

 

Маньківка 
[02.04.2012]
Перший етап Національного Кубку шкільного футболу ЄВРО – 2012 (0)
[02.04.2012]
Атестація педагогічних працівників ДНЗ району (0)
[04.04.2012]
Іваньківчани, так тримати! (0)
[06.04.2012]
Огляд-конкурс дитячої художньої творчості «Грайлива веселка» (0)
[06.04.2012]
Семінар-практикум шкільних бібліотекарів (0)
М@ньківк@ 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz