П`ятниця, 03.05.2024, 09:42
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна БлогРеєстраціяВхід
Меню сайту
    Календар
    «  Листопад 2012  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930
    Хто на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Корисні посилання
    Форма входу
    Головна » 2012 » Листопад » 8 » Вимоги до планування виховної роботи
    14:40
    Вимоги до планування виховної роботи
    Орієнтовні вимоги до плану виховної роботи
    1. Відображення у вступі стислого аналізу виховної роботи за минулий рік, оцінка її ефек¬тивності. Аналіз рівня вихованості учнів, знань та організаторських умінь педагогіч¬них працівників. Розкриття недоліків у виховній роботі, їх причин. Аналіз соціально-психологічних умов виховання в сучасний період. Визначення основних напрямків виховання на певний проміжок часу. Визначення мети.
    2. Обгрунтування стержневих практичних завдань на рік, навчальну чверть, їх конкрети¬зація в кожному розділі.
    3. Свідомий відбір змісту, форм і методів ро¬боти з учнями, вчителями, батьками, громадсь¬кими організаціями відповідно до завдань, особливостей навчального закладу, традицій, соціально-педагогічних умов виховання в мікрорайоні, в сім'ях та ін. Національне спряму¬вання змісту виховання.
    4. Визначення структури плану (організація методичної роботи з педагогічними працівниками. Організація діяльності учнів. Соціально-педагогічна допомога учням, які по¬требують особливої уваги. Профілактика право¬порушень учнів. Антинаркотична, антиалкоголь¬на пропаганда. Робота з батьками. Координація діяльності з позашкільними закладами та інши¬ми соціальними інституціями. Аналіз виконання).
    5. Врахування інтересів, потреб учнів, поба¬жань і порад педагогів, батьків, представників громадських та державних організацій, умов навчально-виховної роботи в закладі. Залучення психологів до планування роботи.
    6. Дотримання принципів національного ви¬ховання. Планування колективних творчих справ, спрямованих на формування соціально цінної позиції учнів, їхніх організаторських умінь, пізнавальної, практично-трудової, економічної, екологічної, правової, художньо-естетичної, комунікативної культури на зміцнення емоційно-вольової сфери.
    7. Узгодження з планами всіх виховних цент¬рів (клубів, гуртків, бібліотек).
    8. Відображення логіки виховного процесу, зворотнього зв'язку управління, що дає змогу встановити: наскільки ефективна запланована діяльність, чи забезпечено розвиток учнів, чи забезпечено ефективність організаторських умінь інженерно-педагогічних працівників.
    9. Реальність виконання. Можливість корек¬тування змін відповідно до безперервно понов¬люваної інформації про учнів.
    Категорія: Виховна робота | Переглядів: 1339 | Додав: S-LU