Середа, 08.05.2024, 14:59
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна БлогРеєстраціяВхід
Меню сайту
    Календар
    «  Серпень 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    Хто на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Корисні посилання
    Форма входу
    Головна » 2014 » Серпень » 12 » Вимоги до планування фахівців психологічної служби
    16:34
    Вимоги до планування фахівців психологічної служби

        Міністерство освіти і науки України рекомендує планування діяльності  фахівців психологічної служби здійснювати за річним та що­місячним планами роботи відповідно до таких нормативних документів:

    - наказу МОН України від 28.12.2006 № 864 «Про планування діяльності, ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України»;

    - наказу МОН України від 19.06.2008 № 554 «Про виконання рішення колегії Міністерства освіти і науки України з питання «Про стан та подальший розвиток психологічної служби системи освіти України»;

    - листа МОН України від 27.08.2000 р. № 1/9-352 «Про планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України»;

    - листа МОН України від 25.07.2014 №1/9-374 «Стан та особливості діяльності  психологічної служби системи освіти у 2014-2015 навчальному році».

    Річний план роботи є окремим розділом річного плану роботи навчального закладу та відображає всі напрями роботи фахівців психологічної служби. 

    При складанні річних планів роботи необхідно враховувати:

    •   реалізацію державних програм, наказів та рішень колегій Міністерства освіти і науки України;

    • пріоритетні напрями діяльності навчального закладу та запити педагогічного колективу;

    • специфіку роботи з учнями (дітьми) на кожному віковому етапі їх розвитку.

    Річний план погоджується  методистом психологічної служби відділу освіти освіти і затверджується директором навчального закладу.

    Структура річного плану роботи психологічної служби навчального закладу

    Вступ 

    Нормативно-правові документи, якими керується соціально-психологічна служба навчального закладу.

    Аналітична частина містить аналіз роботи фахівця психологічної служби закладу освіти, яка спрямовувалася на виконання  пріоритетних напрямків роботи психологічної служби та навчального закладу, за попередній навчальний рік.

    В аналітичній частині слід надати інформацію про:

    - діяльність психологічної служби згідно із планом (що виконано, що  не вдалося  виконати, з яких причин);

    - дослідження (вказати тематику);

    - кількість обстежень дітей, співробітників та батьків з висновками;

    - результативність  роботи;

    - підвищення кваліфікації та атестацію (курси, навчальні тренінги, семінари-практикуми та ін.);

    - робота за авторськими, обласними, всеукраїнськими, національними програмами;

    - як змінилася ситуація внаслідок виконання певного виду роботи (просвітницької, профілактичної, корекційної, розвивальної).

    - порівняння щодо покращення або погіршення ситуації в навчальному закладі, прогнозування розвитку ситуації на майбутнє, із зазначенням заходів і засобів, необхідних для поліпшення ситуації.

    Цілепокладаюча частина робочого плану повинна мати конкретні цілі й завдання, відповідати пріоритетному напряму діяльності закладу та соціально-психологічної служби. Вибір пріоритетного напряму роботи обґрунтовується на основі аналітичної частини. Цілі діяльності соціально-психологічної служби, завдання на рік і перспективи мають бути усвідомленими, базуватися на нормативно-правових документах.

    • `язково має бути вказана:
    • освітня проблема навчального закладу;

    -проблемна тема психологічної служби навчального закладу;

    -основна мета роботи психологічної служби навчального закладу;

    -основні завдання психологічної служби навчального закладу;

    -очікувані результати.

    Заходи змістової частини повинні відображати діяльність соціально-психологічної служби і мають бути спрямовані на досягнення цілей і реалізацію завдань річного плану

    Успіх роботи фахівця психологічної служби, яка фіксується у плані (щорічному та щомісячному), завжди пов’язаний з усвідомленням працівником своєї ролі та місця у навчальному закладі, місії, яка допомагає чітко визначити пріоритети діяльності, цілі та завдання, і, що важливо, містять спосіб їх реалізації. Одне із основних вимог до місії полягає в тому, що вона не може бути розпливчатою та абстрактною, на зразок «здійснення психологічного супроводу», «підтримка гармонійного  духовного та фізичного здоров'я людини» тощо.

     

    Категорія: Соціально-психологічна служба | Переглядів: 658 | Додав: SmP