Понеділок, 11.12.2017, 10:52
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна БлогРеєстраціяВхід
Меню сайту
    Календар
    «  Грудень 2016  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031
    Хто на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Корисні посилання
    Форма входу
    Головна » 2016 » Грудень » 5 » Психологічні вимоги до уроку
    10:53
    Психологічні вимоги до уроку

     Не навчайте дітей так, як навчали вас,

    вони народилися в інші часи...

    Сучасні учні - не гірші й не кращі  за тих школярів,

    яких ми недавно вчили… вони просто інші…

    Психологічні вимоги до уроку через призму оновленої освіти

    Психологічні вимоги до уроку:

    1.Організувати й здійснити сприймання, усвідомлення, запам’ятовування та осмислення навчальної інформації.

    2.Розвивати довільну й післядовільну увагу учнів, зосереджувати її на найскладніших і найвідповідальніших моментах (поняттях, правилах, законах).

    3.Застосовувати мнемонічні прийоми (механічні й смислові) запам’ятовування під час занять, тренування вмінь на уроці, а також виконання домашніх завдань.

    4.Сприяти розумовому вихованню та самовихованню особистості під час навчання.

    Для підвищення мотивації до навчання:

    -  забезпечити в учнів відчуття просування вперед, переживання успіху в діяльності, для чого необхідно правильно підбирати рівень складності завдань і заслужено оцінювати результат діяльності, коментуючи їх;

    -  використовувати всі можливості навчального матеріалу для того, щоб зацікавити учнів, ставити проблеми, активізувати самостійне мислення;

    - організовувати співробітництво учнів на уроці, взаємодопомогу, позитивне ставлення класу до предмета й навчання в цілому;

    - самому правильно формувати стосунки з учнями, бути зацікавленим у їхніх успіхах, мати авторитет;

    -  бачити індивідуальність кожного учня, мотивувати кожного, спираючись на вже наявні в учня мотиви.

    Для підвищення ефективності уроку:

    1. Зробіть мету уроку метою учнів.

    2. Формулюйте мету, орієнтуючись на потреби й інтереси учнів.

    3. Серйозно ставтеся до організації уроку.

    4. Орієнтуйте учнів на самооцінку діяльності.

    5. Запитуйте в учня: «Ти задоволений результатом?», кажіть замість оцінки: «Ти добре впорався з роботою».

    6. Якнайчастіше ставте учнів у ситуацію вибору.

    7. Зробіть ситуацію успіху досяжною для кожного учня. Вибирайте такі завдання, під час виконання яких учні частіше досягають успіхів, ніж невдач.

    8. Практикуйте роботу в групах, парах.

    -  Після вивчення складного матеріалу попросіть учнів перевірити себе в засвоєнні нового матеріалу, пояснюючи його одне одному.

    - Пропонуйте дітям заздалегідь придумати питання для однокласників і ставити їх на уроці.

    - Дозволяйте й підтримуйте роботу в парах за зразком «устигаючий і відстаючий учні».

    9. Щоб запобігти порушенню дисципліни на уроці, створіть умови для підвищення якості знань учнів та їхньої самоповаги.

    - Учіть позитивного ставлення до себе.

    - Обговорюючи провину учня, говоріть тільки про те, що трапилося, не наклеюйте ярлика: «Ти, як завжди…»

    10. Не підсилюйте напруження ситуації.

    - Контролюйте свої негативні емоції.

    - Не дозволяйте собі спалахів агресії, таких як лемент, приниження, сварка.

    - Не обговорюйте ситуацію в стані збудження, дайте «охолонути» собі й учню.

    - Проводьте час від часу загальні дискусії про порушення поведінки, щоб пояснити, що є прийнятним у певних ситуаціях, а що - ні.

    11. Враховуйте вікові особливості учнів у розвитку їх особистості та пізнавальної сфери.

    12. Не поважайте менше тих учнів, які мають низькі результати з вашого предмета. Може, їм просто не подобається та наука, яку ви викладаєте. Можливо, не мають часу на досягнення високих показників, бо беруть постійну участь у конкурсах і олімпіадах з інших предметів.

    13. Якщо ви отримуєте задоволення від своїх уроків, стилю, - ви не дарма здійснюєте педагогічну діяльність.

     

    Категорія: Заступникам з навчально-методичної роботи | Переглядів: 106 | Додав: mrpz