Понеділок, 29.04.2024, 18:40
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна БлогРеєстраціяВхід
Меню сайту
    Календар
    «  Квітень 2012  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30
    Хто на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Корисні посилання
    Форма входу
    Головна » 2012 » Квітень » 24 » Пам’ ятка вивчення стану викладання музики
    12:39
    Пам’ ятка вивчення стану викладання музики
    І. Навчально-матеріальна база.
    1. Обладнання кабінету.
    2. Наявність підручників і посібників з музики ( таблиць, довідкової літератури, збірників пісень).

    ІІ. Зміст і рівень уроків музики.
    1. Організація уроку:
    знання й творча організація вчителем програми та інших нормативних та інструктивно-методичних документів з питань викладання музики;
    визначення теми і мети уроку;
    регламентація часу на уроці;
    визначення обсягу матеріалу, логічна чіткість побудови уроку;
    виховуючий, розвиваючий і навчальний характер уроку;
    емоційно-естетичний настрій уроку;
    поєднання форми колективної та індивідуальної роботи з учнями;
    робота з учнями, які не мають розвиненого музичного слуху.
    2. Вокально-хорова робота:
    додержання вимог щодо правильного розвитку голосу. Вокальні вправи на початку уроку. Робота вчителя над розвитком вокально-хорових навичок ( звукоутворення, дихання, дикція, ансамбль);
    зв’ язок вокальних вправ з конкретним пісенним матеріалом.
    3. Слухання музики:
    система слухання музики (за програмою). Робота вчителя над розвитком навичок сприймання музичних творів у процесі слухання. Виховання стійкого інтересу до кращих зразків національного і світового музичного мистецтва.

    ІІІ. Результати навчання:
    стан виконання вимог навчальної програми;
    загальна характеристика вокалу (виразний, плавний, чистий)

    ІУ. Позакласна робота з музики.
    Форми позакласної роботи.
    Участь у роботі дитячих музичних колективів, якість виконавської майстерності.
    Участь у оглядах художньої самодіяльності, результативність.
    Категорія: Художньо-естетичні дисципліни | Переглядів: 1428 | Додав: SmP