Понеділок, 29.04.2024, 11:33
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна БлогРеєстраціяВхід
Меню сайту
    Календар
    «  Квітень 2012  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30
    Хто на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Корисні посилання
    Форма входу
    Головна » 2012 » Квітень » 24 » Пам’ятка по виявленню дітей девіантної поведінки в загальноосвітніх школах району
    15:28
    Пам’ятка по виявленню дітей девіантної поведінки в загальноосвітніх школах району
    основні критерії:

    І. Дитина проживає у дистанційній, неблагонадійній сім’ї
    ІІ. Деліквентні вияви:
    1. - крадіжки;
    - псування майна;
    - хуліганство;
    2. - підвищений інтерес до алкоголю;
    - наркотичних засобів;
    - токсичних речовин;
    - тютюнопаління
    3. - тенденція до бродяжництва;
    - пропускання занять;
    4. - грубість;
    - підвищена емоційна збудливість;
    - бійки;
    - порушення поведінки
    5. - небажання навчатися;
    - негативне сприйняття школи ( іноді вчителя);
    - взаємовідносини з педагогами і однокласниками неоднозначні;
    - ігнорує вимоги дорослого змінити поведінку
    ІІІ. Найхарактерніші риси:
    - неврівноваженість;
    - зневажливе ставлення до людей;
    - егоїзм;
    ІV. Найчастіші мотиви правопорушень:
    - жадоба пригод;
    - прагнення до демонстрації( привернення уваги до себе);

     План роботи з учнем девіантної поведінки

     №п/п

      Зміст роботи

     Дата

    Відповідальні


    Рекомендації до планування індивідуальної роботи з дітьми девіантної поведінки


    1. Діагностика сімейної і шкільної ситуації;
    2. Залучення до роботи у гуртках та секціях;
    3. Проведення соціально – психологічних тренінгів з учнем;
    4. Залучення до класних та загальношкільних заходів;
    5. Бесіди на правову, морально – етичну тематику;
    6. Соціально – психологічне консультування.
    Індивідуально – діагностична картка учня
    Прізвище, ім’я по батькові дитини
    Число, місяць. Рік народження
    Дата постановки на облік
    Причини
    Відомості про батьків
    Склад сім’ї
    Категорія сім’ї ( неблагонадійна, багатодітна, дистанційна та ін.)
    Умови виховання дитини в сім’ї ( взаємовідносини з батьками)
      Положення у колективі (лідерство, ізоляція, рівноправність).


    Категорія: Соціально-психологічна служба | Переглядів: 1030 | Додав: SmP