П`ятниця, 03.05.2024, 18:17
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна БлогРеєстраціяВхід
Меню сайту
    Календар
    «  Листопад 2012  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930
    Хто на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Корисні посилання
    Форма входу
    Головна » 2012 » Листопад » 15 » Основні аспекти аналізу виховної роботи школи
    16:26
    Основні аспекти аналізу виховної роботи школи

    Аналіз виховної роботи за семестр (рік)

    І. Аналіз стану виховної роботи.
    1. Постановка і досягнення виховної мети, визначеної школою.
    2. Виявлення і розв'язання проблем виховного характеру в навчальному році.
    3. Виховна робота з учнями в класах.
    4. Національна спрямованість виховної роботи в школі, її результативність.
    5. Запровадження нових форм і методів виховання учнів школи, їх ефективність.
    6. Система індивідуальної роботи з педагогічно занедбаними дітьми, які схильні до правопорушень.
    7. Ефективність роботи методичних об'єднань класних керівників.
    8. Учнівське самоуправління і його вплив на роботу школи, роль в організації дозвілля.
    9. Запровадження інноваційних ідей у виховну роботу.
    10. Результативність виховної роботи школи (рівень вихованості учнів, загальної культури,
    поведінки тощо).

    II. Аналіз діяльності учнівських колективів із формування громадської активності.
    1. Згуртованість шкільного колективу і класних учнівських колективів.
    2. Виконавська та усвідомлена дисципліна учнів школи.
    3. Громадська активність учнів, старанність у виконанні своїх обов'язків.
    4. Співпраця вчителів, класних керівників та учнівських організацій.

    III. Аналіз роботи з батьками і громадськістю.
    1. Робота з педагогізації батьків.
    2. Ефективність роботи класних, батьківських комітетів (регулярність засідань, актуальність тематики, активність у боротьбі за успішність і дисципліну).
    3. Індивідуальна робота з батьками окремих учнів, які потребують посиленої уваги.
    4. Участь батьків в організації та проведенні позакласної навчальної і виховної роботи з учнями (гуртки, екскурсії, виробничі справи).

    IV. Висновки про якість реалізації мети і завдань, які стоять перед виховною підсистемою.

    V. Визначення мети і завдань на новий навчальний рік.

    VI. Розроблення плану роботи виховної підсистеми на новий навчальний рік.

    Категорія: Виховна робота | Переглядів: 1056 | Додав: S-LU