П`ятниця, 10.05.2024, 12:10
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна БлогРеєстраціяВхід
Меню сайту
    Календар
    «  Жовтень 2013  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031
    Хто на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Корисні посилання
    Форма входу
    Головна » 2013 » Жовтень » 3 » Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів
    13:19
    Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів
    Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється без балів (вербально):
    у 1-му класі та в Ісеместрі 2-го класу з усіх предметів інваріантної складової;
    у 1-4 класах із предметів інваріантної складової: "Сходинки до інформатики", "Музичне мистецтво", "Образотворче мистецтво", "Мистецтво", "Основи здоров"я", "Фізична культура" (1-2 класи -2013-2014 навчальний рік, 3 класи - з 2014-2015 навчального року, 4 класи - з 2015-2016 навчального року);
    у 1-4 класах з предметів варіативної складової.

    Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12-ти бальною шкалою:
    у ІІ семестрі 2-го класу та в 3-4-х класах з предметів інваріантної складової освітніх галузей "Мови і літератури", "Математика", "Природознавство", "Суспільствознавство" та предмета "Трудове навчання".

    Як виставляти оцінку за ведення зошита і які критерії при цьому слід враховувати?

    Оцінювання за ведення зошитів з мов та математики здійснюють без балів (вербально) - у 1-му класі та у І семестрі 2-го класу; за 12-ти бальною шкалою оцінювання - у ІІ семестрі 2-го класу та у 3-4 класах. Виставляють її раз на місяць в окремій колонці журналу без зазначення дати і враховують як поточну до найближчої тематичної.
    Виставляючи оцінку за ведення зошита, слід враховувати такі критерії: наявність усіх видів робіт, грамотність, охайність, уміння правильно оформляти роботи (дотримання вимог орфографічного режиму).
    Категорія: Початкова освіта | Переглядів: 800 | Додав: LLV