Четвер, 09.05.2024, 21:50
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна БлогРеєстраціяВхід
Меню сайту
    Календар
    «  Травень 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031
    Хто на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Корисні посилання
    Форма входу
    Головна » 2014 » Травень » 20 » Методичні рекомендації щодо проведення ДПА з історії України в 11 класі у 2013 – 2014 н.р.
    10:58
    Методичні рекомендації щодо проведення ДПА з історії України в 11 класі у 2013 – 2014 н.р.

            Державна підсумкова атестація з історії України проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 11 клас» (авт. Власов В. С., Кульчицький С. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

           Збірник містить 15 варіантів по 10 завдань різної форми: з вибором однієї правильної відповіді; з вибором двох правильних відповідей; на встановлення відповідностей; на виявлення спільних рис та відмінностей; також завдання відкритої форми з короткою відповіддю та відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання стосуються різних аспектів вітчизняної історії ХХ-ХХІ ст.: державного, політичного, суспільного, культурного розвитку, економіки, соціальних відносин, зовнішньополітичних стосунків.

           Завдання збірника спрямовані на виявлення в учнів рівня сформованості предметних компетентностей. Перше завдання всіх варіантів перевіряє рівень сформованості просторової компетенції та картографічних умінь. Друге та третє завдання передбачають перевірку рівня сформованості хронологічної компетентності школярів. Учні мають встановити послідовність подій та визначити дати.

          Наступні завдання перевіряють рівень сформованості у школярів логічної та інформаційної компетентностей. Оцінюються вміння учнів співвідносити історичні процеси з фактами (подіями); застосовувати поняття та терміни для пояснення історичних явищ, встановлювати причини та наслідки подій; з’ясовувати та визначати характерні ознаки подій, процесів; систематизувати факти, які пов’язані з діяльністю історичних осіб.

          Останнє завдання передбачає оцінювання рівня сформованості інформаційної та аксіологічної компетентностей на основі аналізу фрагмента історичного джерела. Учні повинні роз'яснити суть описаних у джерелі подій та явищ в історичному контексті, виокремити факти й емоційно-ціннісні судження автора, висловити власні думки про документ та його автора.

              Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

              Під час проведення державної підсумкової атестації в профільних класах вчитель замість завдань № 3, 6 та 7 кожного варіанту обирає з додатка збірника фрагмент історичного джерела на свій розсуд – так, щоб його матеріал не збігався з матеріалом запропонованого варіанта.

           Відповіді на тестові завдання вносяться учнями до бланку відповідей, розміщеному на останніх сторінках посібника. Для відповідей на завдання відкритого типу додаються окремі проштамповані навчальним закладом аркуші.

               Державна підсумкова атестація з історії України проводиться протягом 90 хвилин.

    Категорія: Суспільно-гуманітарні дисципліни | Переглядів: 1007 | Додав: SmP