Понеділок, 29.04.2024, 12:26
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна БлогРеєстраціяВхід
Меню сайту
    Календар
    «  Квітень 2012  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30
    Хто на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Корисні посилання
    Форма входу
    Головна » 2012 » Квітень » 24 » Методичні рекомендації для підготовки учнів з олімпіади педагогіки та психології
    15:41
    Методичні рекомендації для підготовки учнів з олімпіади педагогіки та психології
    Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.09.2010 р. № 891 у 2010-2011 н.р. започатковано проведення Всеукраїнської предметної олімпіади з педагогіки і психології. Її організація має певні особливості.
    1. Олімпіада з педагогіки і психології у 2010-2011 н.р. буде проведена для учнів 11 класів ЗНЗ.
    2. Першим етапом цієї олімпіади є районний.
    3. Оскільки натепер відсутні будь-які програми, схвалені МОН України, з педагогіки і психології як навчальних предметів, факультативів, спецкурсів, курсів за вибором чи гуртків, зміст завдань Всеукраїнської олімпіади з педагогіки і психології для районного етапу матиме такі особливості:
    Завдання з педагогіки та психології за своїм змістом характеризуються загальним спрямуванням, тобто вони спрямовані на виявлення загальної педагогічної обізнаності та ерудованості учнів.
    Укладені до районного етапу олімпіади завдання з педагогіки за структурою є такими:
    - загальні уявлення про педагогіку (поняття, завдання);
    - поняття теорії навчання;
    - поняття сутності освіти. Чим відрізняється освіта від навчання?
    - принципи виховання дітей в сім’ї;
    - ситуативні тестові завдання педагогічної тематики на загальну ерудицію.
    Для підготовки учнів до участі в олімпіаді (виконання завдань з педагогіки) рекомендуємо використати таку літературу:
    Власова О.І. Педагогічна психологія : навч. посібник. – К. : Либідь, 2005.– 400 с.
    Волкова Н.П. Педагогіка : посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К. : Академія, 2003. – 576 с.
    Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.
    Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка : підручник. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К. : Знання-Прес, 2004. – 445 с.
    Мойсеюк Н.Є. Педагогіка : навчальний посібник. – 2-е вид. – К., 1999. – 350с.
    Освітні технології : навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М.Любарська та ін.; за заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : АСК, 2002. – 255с.
    Фіцула М.М. Педагогіка : навчальний посібник для студентів педагогічних закладів освіти. – К. : Академія, 2000. – 544 с.
    ЗАВДАННЯ ІЗ ПСИХОЛОГІЇ:
    - поняття вікової педагогічної психології, загальні уявлення, завдання;
    - які існують галузі психології, що вини вивчають;
    - поняття про психічні явища;
    - всебічний розвиток особистості, фактори, що впливають на розвиток особистості;
    - психологічні конфлікти і способи їх подолання.
    Дібрані за змістом тем навчальних програм шкільних предметів, у яких вивчаються психологічні поняття:
    – "Біологія" (О.В.Данилова, П.Г.Балан, А.С.Вихренко та ін. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія. 7-11 класи. – К. ; Ірпінь, 2005. – 85 с.): теми 10 розділу "Біологічні основи поведінки людини" – "Формування поведінки і психіки людини", "Мислення і свідомість" (9 клас);
    – "Основи здоров'я" (Т.Є.Бойченко, В.М.Заплатницький, В.В.Дивак. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи здоров'я. 5-9 класи. – К. : ВТФ "Перун", 2005. – 41 с.): теми 4 розділу програми "Психічна і духовна складові здоров'я" – "Психологічне благополуччя підлітків", "Конфлікти і здоров'я" (7 клас); "Самопізнання і самовиховання особистості" (9 клас).
    Категорія: Соціально-психологічна служба | Переглядів: 1437 | Додав: SmP