Субота, 27.04.2024, 16:44
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна БлогРеєстраціяВхід
Меню сайту
    Календар
    «  Лютий 2012  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    272829
    Хто на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Корисні посилання
    Форма входу
    Головна » 2012 » Лютий » 2 » Компетентнісний підхід до змісту початкової освіти
    18:11
    Компетентнісний підхід до змісту початкової освіти
    Компетентнісний підхід до змісту початкової освіти

    Освітня компетенція є сукупність взаємопов’язаних смислових орієнтацій, знань, умінь, досвіду діяльності учня відносно певного кола
    об’єктів реальної дійсності, необхідних для здійснення особистісно і соціально значущої продуктивної діяльності. Компетенція це суспільна
    норма, вимога, яка сама по собі не є характеристикою індивіда. Нею вона
    стає у процесі засвоєння і рефлексії учня, перетворюючись у компетентність.
    Компетентність- складне особистісне утворення, що інтегрує відповідно
    до вимог певної діяльності знання, уміння, навички, особистий досвід її виконання, ставлення до процесу і результату, вона створює передумови для
    активних самостійних дій . Отже, компетентність не зводиться тільки до
    знань, окремих умінь і навичок, а належить до галузі складних умінь і якостей особистості.
    Визнано три види компетентностей, які характеризують результати навчання на засадах компетентнісного підходу: ключові, міжпредметні і
    предметні.
    До ключових компетентностей відносяться: уміння вчитися, соціально-
    трудова, загальнокультурна, інформаційно-комунікаційна, здоров’язбережу-
    вальна, соціальна. Ключові компетентності є наскрізними інтегрованими
    утвореннями, які формуються засобами всіх предметів, у взаємозв’язку уро-
    чної і позаурочної роботи, у взаємодії з соціумом.
    Міжпредметні компетентності формуються у зв’язку змісту і методик
    предметів однієї чи різних освітніх галузей.
    Предметні компетентності забезпечуються засобами одного предмету,
    їх зміст і структура чітко відповідають певним елементам навчального змісту. Предметні компетентності молодших школярів визначаються на ос-
    нові вимог до навчальних досягнень учнів, які вказано у програмах з кожно-
    го предмету.
    Категорія: Початкова освіта | Переглядів: 967 | Додав: LLV