Субота, 27.04.2024, 09:59
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна БлогРеєстраціяВхід
Меню сайту
    Календар
    «  Листопад 2012  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930
    Хто на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Корисні посилання
    Форма входу
    Головна » 2012 » Листопад » 27 » Класному керівнику про визначення стосунків з класним колективом
    18:27
    Класному керівнику про визначення стосунків з класним колективом
    Анкета «Класний керівник очима учнів»

    Мета: визначити ставлення учнів до класного керівника для вибору найбільш оптимальної педагогічної позиції.

    Інструкція: класний керівник просить учнів відповісти на запитання анонімної анкети, пояснює, що їхні щирі відповіді допоможуть йому більше дізнатися про клас, знайти спільну мову з дітьми та уникнути проблем у спілкуванні.

    1. З яким настроєм ви йдете в школу?
    а) з радістю, охоче;
    б) байдужістю;
    в) передчуттям неприємностей;
    г) з думкою: «Скоріше б це скінчилося».
    1. Якщо у вас трапляються шкільні неприємності, хто найчастіше є цьому причиною?
    а) учителі;
    б) класний керівник;
    в) однокласники;
    г) адміністрація школи;
    д) інше (вкажіть).
    2. Якою, на ваш погляд, має бути роль класного керівника?
    а) друга мама;
    б) старший товариш;
    в) наставник, порадник;
    г) контролер успішності учнів та їхньої дисципліни.
    3. Які повинні бути риси характеру в зразкового класного керівника? (Напишіть.)
    4. Які стосунки вам хотілося б установити із класним керівником? (Напишіть.)
    5. Чого не повинен робити класний керівник? (Напишіть.)
    6. Яке почуття у вас викликає ваш класний керівник? (Напишіть.)
    7. Як часто виникають у вас конфлікти з класним керівником?
    а) часто;
    б) рідко;
    в) ніколи.
    9. Що спричиняє виникнення конфліктів з класним керівником?
    а) поганий характер класного керівника;
    б) поганий характер класу;
    в) зовнішні обставини.
    10. Ви здійснили поганий вчинок (розбили вікно, зіпсували меблі, нагрубили вчителеві). Якої реакції свого класного керівника ви очікуєте в цьому випадку?
    а) класний керівник суворо покарає вас;
    б) зробить вигляд, що хоче захистити;
    в) зробить вигляд, що не помітив того, що відбулося;
    г) буде захищати вас від докорів адміністрації;
    д) скористається нагодою щоб вас принизити.
    11. Ви знову завинили. Якої реакції від учителів ви очікуєте у цьому випадку:
    а) вони в усьому розберуться й вчинять по справедливості;
    б) дадуть гарну, дружню пораду;
    в) прочитають довгу нотацію;
    г) викличуть на педраду до директора школи;
    д) викличуть батьків до школи.
    12. Ви вважаєте, що ваш клас:
    а) згуртований і дружний колектив;
    б) колектив, що складається з кількох груп;
    в) кожний живе сам по собі.
    13. Як часто у вашому класі проводяться цікаві розважальні заходи?
    а) часто;
    б) рідко;
    в) не проводяться зовсім.
    14. Чи можна сказати, що вам пощастило з класом? Чому? (Напишіть.)
    15. У яких класних заходах ви б охоче брали участь?
    а) бесіди на цікаві й важливі життєві теми;
    б) походи, екскурсії, поїздки по цікавих місцях;
    в) трудові справи;
    г) колективні заходи з батьками (вікторини, свята, спортивні розваги тощо);
    д) інше (вкажіть).
    16. Що б ви порадили своєму класному керівникові? (Напишіть.)
    Категорія: Виховна робота | Переглядів: 1088 | Додав: S-LU