Субота, 23.09.2017, 03:15
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна БлогРеєстраціяВхід
Меню сайту
    Календар
    «  Грудень 2016  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031
    Хто на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Корисні посилання
    Форма входу
    Головна » 2016 » Грудень » 5 » Інноваційні підходи
    10:28
    Інноваційні підходи

    Інноваційні підходи до форм та розвитку управлінської компетентності керівника навчального закладу

              Управлінська компетентність – знання форм і методів управління школою, висока методологічна культура при рішенні питань управління школою, знання принципів управління, оперативно-технологічних функцій управління, знання особливостей управління школою в режимі розвитку, знання змісту мотиваційного програмно-цільового управління діяльністю школою, основ інформатики та комп’ютеризації процесу управління школою. Сучасний керівник навчального закладу повинен  мати високий рівень професійної компетентності, знати свій стиль управління, володіти ситуацією, мати вичерпну інформацію про функціонування закладу освіти, уміти розв’язувати різноманітні управлінські проблеми, уміти не тільки керувати освітнім закладом, але й перевести його на якісно новий рівень.

             З піднесенням інноваційного руху в освіті одним із пріоритетних напрямів управління школою є пошуки шляхів організацій освітніх, педагогічних та управлінських нововведень. Важливою складовою інноваційного потенціалу є здатність навчального закладу, її лідера до створення інноваційного середовища. 

           Забезпечення якісного управління процесами функціонування й розвитку загальноосвітніх навчальних закладів  неможливе без необхідного рівня формування готовності керівників до запровадження інновацій в освіті.

           Керівник закладу, що здійснює інноваційну діяльність і управляє нею, є творчою особистістю, яка характеризується завжди творенням чогось нового на основі перетворення пізнаного: нового результату або оригінальних шляхів і методів його одержання.

           На сучасному етапі змінюється місія школи, розташованої у сільській місцевості. За таких умов керівникам освітніх закладів вже недостатньо будувати стосунки школи із зовнішнім оточенням на інтуїтивному рівні, потрібна певна теоретична база для того, щоб грамотно управляти взаємодією школи з іншими соціальними партнерами. Основною метою професійного розвитку керівників навчальних закладів є усвідомлення ними необхідності прогресивних змін, готовність до пошуку нових можливостей організаційного й індивідуального розвитку.

             Інновації в сучасній школі – процес творення, запровадження й поширення в освітній практиці нових ідей, засобів, педагогічних і управлінських технологій, у результаті яких підвищуються показники (рівні) досягнень структурних компонентів освіти, відбувається перехід системи до якісно іншого стану – компетентнісного. Отже, компетентність – це здатність людини виконувати ефективно-професійну діяльність. Для забезпечення запровадження інноваційного аспекту в управління загальноосвітніх навчальних закладів керівники ефективно застосовують  отримані теоретичні знання, систематизують  інформації, активно обмінюються власним досвідом, розробляють  алгоритми впровадження інновацій  та здійснюють необхідну 

    Категорія: Заступникам з навчально-методичної роботи | Переглядів: 43 | Додав: mrpz