П`ятниця, 03.05.2024, 11:59
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна БлогРеєстраціяВхід
Меню сайту
    Календар
    «  Вересень 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930
    Хто на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Корисні посилання
    Форма входу
    Головна » 2014 » Вересень » 15 » До питання вивчення навчального курсу історії у шостому класі
    11:58
    До питання вивчення навчального курсу історії у шостому класі

     

     Наші учні прийшли до нас у 6-й клас. Врахуйте при плануванні своєї роботи наступне.

    Учні мають: навички складання простого планурозповіді,-вміють формулювати запитання до тексту.

    Спираючись на ці зачатки відповідної компетенції,вчитель має продовжити роботу з текстом підручникатак, щоб шестикласники вчилися ділити його назавершені частини, вміли ставити питання до прочитаного і таким чином підходили до складання розширеного плану.

    Як показують результати предметних олімпіад,у яких беруть участь учні 8-11 класів, найслабкішою ланкою є написання тез на відповідну тематику. Вчитель історії, що викладає у 6-му класі, має продовжити (а якщо ця робота не велася, розпочати) формування вказаного уміння, застосовуючи завдання:

    -виділити головне у змісті абзацу, підпункту  параграфа;

     -записати зміст абзацу одним реченням, використовуючи найважливіші поняття;

    -поставити чітке запитання до прочитанного уривку і дати відповідь на нього одним реченням.

    У 6-му класі продовжена практика роботи над новим типом уроку історії - практичним заняттям, де передбачено самостійну роботу учнів з різноманітними джерелами інформації. Звертаємо увагу, що на відміну від навчальної програми 5-го класу учням 6-го пропонується 13 практичних занять, де більше уваги можна приділити роботі з історичними джерелами, специфіці їх опрацювання, формуванню логічних умінь школярів (елементарні аналізи подій, встановлення впливу природніх умов на життя і господарство людини, зіставлення текстів, формулювання власної позиції тощо). Зауважуємо, що самі джерела мають бути адаптовані до вікових особливостей учнів, їм мають бути надані прості пам'ятки роботи з історичними документами.

    Учителям історії у шостому класі варто пам'ятати, що знайомство з історією Стародавнього світу та Античності має бути цікавим, зрозумілим,

    оступним (але не спрощеним). Толерантність, урахування історичної поліконфесійності і багатонаціональності українського суспільства, увага до освітніх запитів учнів допоможуть учителям зробити уроки історії годинами об'єднання і взаємоповаги.

    На допомогу вчителям готуються до видання відповідний методичний посібник (додаток № 1) до журналу "Історія та суспільствознавство в школах України", а також робочі зошити для практичних робіт. Кожен навчально-методичний комплекс (підручник, книга для вчителя, робочий зошит) мають свої особливості, пропонують власні підходи до реалізації основних завдань шкільної історичної освіти.

    Категорія: Суспільно-гуманітарні дисципліни | Переглядів: 534 | Додав: SmP